Wednesday, June 17, 2009

Memori Bersama.... Kasihku Abadi



we r the champion...we r the champion (plis do sing this song together~~~kuikuikui)
actually this is my beloved...from right: aunty majenie, aunty bebeh and the most cute and adorable lil young lady, anak [me lorh]...y anak?hehe..actually they called me anak coz we r complete family...we hv neney, daddy N ibu, also the aunties....bebeh and majenie...hihi...miss them...i always story them what my heart feel...so guys, fyi, they hv lots of my secret recipe..ayoyo...



you see..my aunty very the garang....they never gv me space to seat there....how cruel r they..huhu..no la...actually aunty majeni x puas hati coz i manage to finish the ice cream 1st...haha...well i kan hantu....laju jerk kalo bab mamam eskrim nie...jgn tatau...


wink wink..u see..how close we r...hehe...love them much..muaxxxx..c u next semester k!


fottynottynote: masih belum terlambat walaupun sedikit terlewat utk sy ucapkan tahniah kpd semua rakan seperjuangan sy di UPSI esp AT48 1st batch yg telah berjaya menaikkan point-point mereka (DL)...Syukur alhamdulillah atas segala rezeki yg dicurahkan-Nya...semoga kalian terus berusaha ke arah mencapai target kita semua....buktikan kebolehpercayaan yg tinggi terhadap AT48....

No comments: