Tuesday, November 17, 2009

I Wish I Can Find The Words



arghhhhh

mlm yg kosong
bosan
nothing to do
nothing to say
unreachable

aku dan dia;

aku text die kt fb; dia tak respon
aku text dia kt ym; dia tak kate ape
sms?

rasenye dah bape kali dah aku tekan "retry"
tak mau2 gak die send msg aku tu
org call leh la pulak aku jwb
asal aku nak send msg jerk, stuck
retry?
YES!!

again and again
it keep question me the same
"retry?"

nak kate kedit x cukop; aku check balance, ade je lagi RM2*.**
cukup la tu
2 kupang je pon nak anta sms seketol tu
nak kene baling jugak tepon nie
seb baek la rase "sayang" aku kat ko masih mendalam lagi wahai inchik mobile

aku tension sendiri

arghhhh

malam yang sunyi
sunyi ku sendiri
sendiri aku berteman sepi
sepinya hati
hati ku pasrah
pasrah dalam mengharungi dan melayani resah di hati

seriously aku tengah resah ni
tak tipu langsung
semalam aku msg dia dan janji nak call dia keesokan paginya
tapi
janji tinggal janji
aku bajet nak call dia pkol 6.30 am(waktu dia) so, kat sini pkol 3.30 am lah
dalam menghitung detik2 itu, aku terlena dengan jayanya
sedar2 aku sudah melepasi waktu itu
OMG

then pg tadi aku lyn FB
tgk2 kat status dia penuh kesedihan dan kepiluan
Ya Allah
makin menebal lah rasa bersalah aku kat dia
Ya ampun
kenapa ini terjadi

aku nak mintak maaf
nak sgt2
tp byk lak halangan


"i'm really sorry abang"

and

i wish i can find the words

"it's ok baby...it's not your fault..."





No comments: