Friday, May 15, 2009

I'm Touched

malam yang sunyi tanpa gangguan buah hati kesayangan aku yang baru mencecah usia 2 tahun bertakhta di hati aku ini... beliau tidak lain dan tidak bukan, anak buah aku yang bernama Wan Abdul Karim Amsyar bin bapaknye la...sape lg kan kalo bkn along aku..hehe..malasla nk taip fullname bf aku tu..hehe....kalo mlm2 hari x hujung minggu, aku xley nk lepak2 camni..beliau akan kacau aku...uwaaa..xley nk on9 lau die ade...die tekan sane sini la kalo tgk aku on jerk lappy or PC...sigh!

tp die xderk nie terase gak sunyi nye...aish...tu la manusia..mmg x reti nk bersyukur...huhu..kalo die ade, aku slalu merungut ckp amcaa nie bosan la...kacau che sue jerk...tp saat2 die x bersame nie, terase sunyi lak hidupku ini...x dgr suare manje die tu..aduss merana jiwa..hehe....miss him much..

dah terase buhsan ape lg xde keje lain la blogwalking la aku..singgah manyak tmpt gak tadik..penat jgk la bejalan kan..siap kuar2 peluh lg tu..wah...terlebey sudah..kikiki...ha..nk ckp ni jerk...td mse aku singgah kt place missunguviolet, aku dijamu dgn sesuatu yg buat aku terase utk mendapatkan sumber nye...hehe...aku search la kt utube...tup tup dpt terus...i like...hehe

so ni la yg aku dpt

penat tau i carik..tp lau nk best korang search la lagu die..from dehearty titled wanita

Kau digelar sebagai penyeri dunia
Hadirmu melengkap hubungan manusia
Bukan sahaja dirindui yang biasa
Malah Adam turut sunyi tanpa Hawa

Akalmu senipis bilahan rambut
Tebalkanlah ia dengan limpahan ilmu
Jua hatimu bak kaca yang rapuh
Kuatkanlah ia dengan iman yang teguh

Tercipta engkau dari rusuk lelaki
Bukan dari kaki untuk dialasi
Bukan dari kepala untuk dijunjung
Tapi dekat di bahu untuk dilindung
Dekat jua di hati untuk dikasihi
Engkaulah wanita hiasan duniawi

Mana mungkin lahirnya bayangan yang lurus elok
Jika datangnya dari kayu yang bengkok
Begitulah peribadi yang dibentuk
Engkaulah wanita istimewa



psst alangkah indahnya dunia seorang wanita kalau semua kaum adam kt dunia ni berfikiran macam ni... buat renungan kaum adam... hargailah wanita disisi anda semua... kasihilah mereka...lindungilah mereka...sepenuh hati...seikhlas hati...


No comments: