Monday, May 18, 2009

Pesanan yg bermakna

received them during Teacher's Day celebration ( May 16, 09)

thanks with all my heart for those who still remember me... and unpredictable wish from SKPN member (the teachers and also my students)

the msg:

Mak cakap CIKGU macam MAGGI,
makanan masa susah...

Ayah cakap CIKGU macam D'SEEKERS,
menakutkan...

Atuk cakap CIKGU macam ASTRO,
macam-macam ada...

tapi

Saya cakap CIKGU macam L'OREAL,
kerana dirimu begitu berharga!!!

SELAMAT HARI GURU

"Guru Pembina Negara Bangsa"




from my Kak Yatie:

Dulu die pegang rotan, kita cakap dia garang....
Bila dia masuk kelas lambat, kita kata dia malas...
Bila dia marah-marah kita, kita cakap dia melampau...
KINI kita adalah dia....

SELAMAT HARI GURU

psst: terima kasih juga utk yang wish via email, sms and wish melalui my sister...hehe =)

2 comments:

amy emyla said...

yeah~~
happy teachers day
luv u
n all my teachers
krn dirimu begitu berharga~~
they me a person ~

unwanted said...

thanks my dearie fren...miss U la amy..hehe...x de rancangan nk balek mesia ke?