Monday, July 13, 2009

My 1st Beau



????


yurp...he was my first beau....no others guy come and placed in my heart longer than him...my love, my friend, my playmate, and also my arch-enemy ;)

for real, he is my lovely lil bro....die lah org 1st yg panggil aku "kak sue"...kalo xde die, may be aku over manje kot..mane x nye...anak bongsu dlm family la katekan...syukur coz die wujud dlm hidup aku...die lah yg buat aku jd kental...tabah...cekal...sume la yg positif2 tu...ye la kan..kakak...takkan la nk tunjuk manje depan adik nye lak kan...ntah pape la kakak yg spesis camtu...x remaje langsung..wehee~~

during my childhood, he was the only one my playmate yg paling setia la ngan aku...got another one..tp abg aliff (actually younger than me, 18yrs old) x lame lepak ngan kitorg..die ikut papa and mama die pindah Melaka....ckmff gak la yg maintain until now.... :)



some pic of him





ketika zaman kegemilangan beliau ;)



current pic of him....he just share with me a moment ago :)



ni la lil bro aku yg lg besau dr kakak nye yg kiut miut ini..wehee~~~





No comments: