Wednesday, February 11, 2009

haha it was 2nd anniversary


Feb 12


ya...i still can remember what happen on last two yrs time

morning
supposedly, i go to class 30 minutes b4 8 o'clock in the morning... coz there were lots of rintangan and cabaran to rebut the coach to go to the campus

take time

and dat day, i'm late not bcoz i over slept or what so ever...
just bcoz one thing... just bcoz a phone call...emm tanak citer details kt sini..let it be memory of mine

shorting down the story; i go to school with my eyes look merah2 ckit, cair2 ckit and a little bit nmpk cam bengkak...giler...dh la lmbt turun bwh (dlu me duk apartment -8th floor) terpakse call my friend;aina ckp blom siap agi...call dlm toilet sambil bukak air kt sinki...cam bangang jerk kalo diingat kembali...


back to the main topic....then aku turun lmbt dlm 15 minit cam tu la...tunggu punye tunggu; time tu aku dh xde semangat nk rebut2 coach tu..aku tunggu jerk sampai org dh kurang ckit...aku queue(wah, 1st time aku jd baik x berebut)

then bernasib baik lak ade space.. aku duduk and pandang tingkap jerk..fikiran giler kosong...empty...

stranger: lambat gak ke arini??
me: ha? owh..a'ah

lor...my coursemate la plak sit besides me

stranger: apsal arini lmbt?? haa gayut la tu smlm...huh
me: emm x la...xde ape..dh tu apsal Faiz lmbt gak??panjat pokok ke smlm??jokes...me tersenyum lak ngn lawak sendirik

Faiz: haha...lawak r sue ni...apsal sue?
me: ape?
Faiz: haa
me: what Faiz??
Faiz: tuuuu
me bukak my Silky Girl compact powder then look...owh no!!!
my eyes cam ape ntah...gilows...
me: ala Faiz....camne ni nk msk class nnt org laen nmpk...
Faiz: lek sue..bertenang...ala nnt sue follow je la Faiz dr blkg.. sue kn small size jerk..confirm lindung kalo follow Faiz dr blkg...karang duk je sblh Faiz..tau??
me: emm...baek


*
*
*


giler malu dlm class..dh la dtg lmbt..muke dh mcm ape dah...kah kah kah...gelak utk diri sendiri


footyNottyNotes: I'm not crying, it's just been raining on my face

3 comments:

unwanted said...

later I design santek2 cket...nk bersiap g class nie..

mlm ni I touch up this entry k...huhu

chow

unwanted said...

sudah berjaya touch-up this N3

mohdariqsalem said...

"hi,can we exchange our banner,if u done have banner i still can post yur link,please let me know after it done.thank"

http://www.riqzmiecreation.blogspot.com/