Thursday, February 26, 2009

Happy Hour

......gonna post later


wait k

******story begin******

Feb 25, 09

Got msg from him...similar to this;

boarding to KL in 10 mins...c u there at tg malim...

Sender:
FakhriMesia
+60179+++++++(cant mention here...P&C)

Sent:
25-Feb-2009
08:08:08(pergh...my fav no. at all)

I did reply his msg but not immediately after he sent me dat msg..about an hour after he sent me dat msg, then i reply his....haha...normal things, it's always happening...kikiki....aku mmg suke lmbt nk bls msg die....sori bang...got class maa...it's not my fault...don't blame me ok...haha


then we msg each other and on that time he already otw to the KL Sentral from lcct....and me lak time tu ngah meronggeng ngan my coursemate...haha...meronggeng??cam x sesuai je utk kami yg sopan ini...haha...no la...i just join them buy their lunch at the restaurant in front of my campus...

about 12 he msg me and told me that he think he cant catch up the bus...ade bas yg gerak pkol 12tgh hr from pudu to tg malim...tp die lak x sempat nk catch..ai....ntah ape yg die wat lame2 kt sentral pon i tatau...mmg la mamat nie....then i ckp...it's ok still got another bus...amek je la yg gerak kol 12.30...sempat lg...i g tau la mane coordinate kaunter bas yg special itu...haha...jgn tatau yg kt pudu ade 1 kaunter khas utk trip tp Tg Malim...i'm proud to be one of the Tg Malim's folks(temporarily only)

then...he explore and lastly he manage to find for that place....congratz bro...bijak la abg nie...hehe

just after hv the ticket, he msg me the bus and what time the bus will gerak to tg malim...sgt bgs la abg nie...inform satu2...huhu...then i told him about the service not so good....he said, doesn't matter la...yg penting sampai tg malim dgn selamat for the sake of U(me la tu)..opsss....terharu hati ini...hehe...ngade2 jerk...

i said that the journey normally took about an hour to reach tg malim...so, u will reach here on 1.30 pm....i think better i pray my Zohor 1st then i'll go to pick up U at the bus station....jgn nakal2 laks kt situ....tunggu je tau..hehe...i gtau la kt die yg kt ats tu ade surau...leh la die smayg terus kt situ...hehe...die ok je...die ckp nk explore tg malim la...haha..explore tg malim??xyah la...bazir tenaga je...duk diam je kt situ tgk permandangan sekitar tg malim sudah...

@ 2.00p.m
as usual, my driver took me and straight away to the pekan....dr jauh i dh nmpk dh mamat tu kt bus station kt tingkat atas...ngah tgk ape ntah..mcm fokus jerk..usha aweks la tu...gatal...haha...me sj wat lmbt2 dlm kete my driver tu....then akhirnye die mengalahkan dirinye gaks...haha..die kalih kt kitorg sambil senyum2...huhu...oooo tadik tanak pandang ye..ngade2 jerk

suddenly, ade guy dtg bukak pintu kete kt seat aku...pergh dh ala2 cam princess da...wopss...mmg aku suke nk jd princesss...dr kecik lg tau....princesss temok lps laa...haha...jokes....

noe what???tokey bas Star Coach yg dtg bukak pintu kete kt seat aku tu....haha...mst korang igt fakhri kan yg dtg bukak??tadek nye mamat tu nk wat camtu kat aku....no manje2...die asyik train aku jd the most independent young lady in the world jerk....tu je aims die kt aku...high expectation on me to be a very independent young lady....tgk la one day kot...haha..not now ok...

then the tokey asks me...upsi ek??aku tatau nk jwb pe..my driver yg tlg jwbkan..aah upsi...then the tokey asks another Q....KL??then aku pandang my driver again...and again my driver tlg jwbkan...yurp KL, duwe org maa...the tokey wat muke terkejut then kalih kt seat blkg...he found that no body at the back...haha...we all three laugh...hahahaha..then i kuar kete and dapatkan my abg..opsss...sowie wat awk tunggu lame...no hal la....die ckp...hihi

then die bayau tiket bas dulu...we both naik la that bus...yg gerak pkol2.00...pasal aku, die gerak lmbt ckit..hihi...beberapa minit la...xde la amek mase lame sgt pon..huhu..ekceli, it's not my fault..the tokey yg beriye ok...hehe...lg skali bangge

haha..lam bas tu ade cam byk gak la yg terjadi..terjadi??x sesuai...yg dibincangkan....haha...ye r the journey took about an hour to reach KL...hihi...tanak la citer kt cni...let it be our memory....actually it;s more about the things the happened during our long silence (jan 3,08- Feb 18, 09) one year plus plus....waktu2 kesunyi-sepian ku

sampai KL, lapau....haha...both x mkn lagik..cewah excited ngat nk jumpe sampai x pk psl mkn...haha...gilows...then die tye aku nk g mkn mane?aku wat muke comey...haha...x sangke lak die phm...aku nk mc D!!!...noe what, die dlm pantang tp sbb aku nk die on je...uiks pantang??tau x pantang ape???haha...ekceli die ngah boikot...ala yg psl kes itu la...tanak la citer kt sni...sensitivity



to be continue******


No comments: