Wednesday, April 1, 2009

Macam-Macam



hahaha...what i'm doing on that moment??unpredictable...unexpected...unseen...haha...
ekceli
kat sebelah tu ade my cousin...die "cucuk" aku...mak oi...nk ngelak time tu...skali abg ngah sempat lak snap sekeping...haha...aku dh ala2 nk wat gaye kuak kupu2 dah... =p
eid '08



ni lak mase dh kenyang merembat beberape slice choc indulgence..yuhuuu...syg Che Na lebey...2 bijik ok..cost her hundred something gak la...coz sebijik dlm RM78 kot...double...emm...huhu
xpe la kan Che Na kan..skali skale jamu anak2 buah...x salah kan...worth it..coz, emm ade ler...
jeng jeng jeng =)
eid '07



huhu...ini?aku la tu...self snap...kt traffic lite mane ntah..yg pasti kan...mase aku ngah syok2 snap pic aku sendirik ni kan, seyes x pasan car sblh duk usha kitorg...mak oi...haha..nk cover..aku pon amek la pic kakak aku yg ngah tunggu green lite itu..kwang3x...padan muke sendirik...tu la...laen kali pandang kiri kanan dulu b4 buat mende yg ntah pape itu...huhuhu

psst esok aku ade presentation...multimedia teaching aid...i'm gonna teach Fractions...anybody want to be my student???come...feel free to be my student...ahakssss =)

No comments: