Sunday, April 5, 2009

Terasa Kehilangan

dh lame aku x layan die... bukan ape...sedikit bz la this week... bkn aku sorang jerk.. sume dak proposal under Mr L dilanda sindrom yg same... aku di"push" dan di"press" sehinggakan pressure yg diberikan itu telah menyebabkan beberape perkara yg x besh berlaku...aish... aku tanak la mengeluh kt sni.. tp dh xderk tmpt laen dh.. snie jerk

aku mmg dh lame x usha2 die... sampaikan aku x perasan pon yg die dh "melarikan" diri drpd aku... sedey wei... die hilang... i dont know what to do on that time... blurness... tatau dh nk carik die katne... serius aku syg die lebey... special occay... yg ade dlm otak aku mase dan saat itu hanye lah ini... "where hv U been???plis come back to me!!" ceit ayat merayu giler

aku try contact my friends... kot la diorg ade trnmpk ke kan leh la trace from them... tp aku gagal.. my friend pujuk aku ckp sabar2... nnt kite try carik same2... jgn pk sgt.. sbb byk lg mende lain yg penting nk kene pk mse tu...

aku call la abg ngah gtau about this and die pon ckp sabar... carik dulu jgn cpt kate dh hilang mane tau kot die ade je tp sue yg x nmpk die... nk maen hide N seek kot...hahaha...aish abg ngah nie, leh lak wat lawak...org tgh wisau die leh lak gelak2 camtu...die sgt berharga occay..bg aku laa...

then abg ngah ckp...x yah la nk nanges..ler kecik je tu...lek r..ok2...nnt abe ngoh wi hok so lg tuh..ok???

ting***

yg satu lg???yg itu kah??hoho..tersenyum sebentar.....tp still sedey mode...emmm xpe la..tu jerk yg aku leh digest ayat...


tadaaaa


ini die yg satu lagi tuuuu



tak lame selepas itu aku dpt phone call from my classmate and she told that mine ade ngan ctah...die jumpe mine kt dalam class hist of math...sigh!! mksdnye die dh ilang ari khamis lg...giler leh aku x prasan kehilangan die...nmpk ngat la aku bz lebey this week... x sempat nk amek tau psl die....

and tadik ctah dh hand over die kt aku...hehe...thanks Ctah sbb tlg jage die...

*

*

*

ini la die



psst aku bkn ape... sedey sgt sbb ni org kasi kan so kalo ilang nnt ape kate org yg kasi tu kan... tp abg ngah lek je...siap tawarkan nk kasi laen jerk...hohoho...syg la my bro...

No comments: