Sunday, March 29, 2009

Exterior

What is "exterior"?

something that can be look thru ur eyes. we can predict about something that we look thru our eyes. but what we predict actually not totally or absolutely correct.


keayuan seseorang mungkin mampu mengaburi mata seseorang yang melihatnya hanya dari luaran...


kehidupan seseorang sgtlah berbeza jika hendak dibandingkan. perbandingan masih boleh dilakukan tetapi bukan dari semua aspek. only certain things can be compared. may be utk muhasabah diri. betulkan ape yg x betul. camtu la lebih kurang.

berbalik kpd keayuan seseorang yg mampu mengaburi mata seseorang. org akan tertarik dan tertipu dgn "exterior" seseorang itu. nmpk cam ayu giler r plus lak sopan santun orgnye. lemah lembut la plak tu. sape x cair kan. ckp manis giler mmg kalah r semanis epal. epal?huhu..br je pas mamam epal sebijik...cewah kunun tanak mkn nasik la nie...haha...mampukah saudari??oi dah dah...jgn melalut..secret tu..huhu...

aku slalu nk observe org sekeliling aku...yg dekat ngan aku..yg slalu ngan aku..my everyday life...tp aku x amek any action pon..kalo nk marah ke hape ke..aku just diam seribu bahase jerk...kalo aku nk mengamok, emm dah lame dah aku patut melakukan nye tp aku je yg tanak..sebenarnye malas nk layan...cam budak2 je kalo nk gaduh..biar la..die wat; die yg dpt dosa..aku?dpt ape?dpt sakit hati je la kot...huhu..ok la tu drpd x dpt pape langsung kan???

ntah la..susah la nk kate..emm tu la aku x kate pape tu..aku diam jerk...aku tulis je la..caye x kerana cinta org menipu org disekeliling die??aku pon tatau nk ckp ape...tp ia btol2 berlaku...bkn tipu ckit2 nye nie..tipu kaw kaw nye la...mcm aku nye kes, aku x tipu...aku just x terus terang jerk..tu lain...ni yg aku ngah utarakan nie...die tipu terus..mksdnye insan ini menyampaikan perkara yg sgtlah bercanggah kpd family die..aku dgr sendiri ni..bkn dgr drpd org lain...mse kejadian tu aku tatau nk kate ape...aku just diam x nyampok pape pon...kesian wei kt mak and family die...kene tipu ngan anak kesayangan yg dianggap sgt lah baik hati itu...

ntah la...bkn nk ngate org tp just nk kongsi...jgn la tipu family...kalo tanak diorg tau....baik senyap je..jgn la reka citer yg bajet best plak...no need la...


p/s: lemas r duk ngan org yg suke nk jd "pelakon" pembantu nie... x sabau nk kuar dr room nie


#sori r kalo ayat cam tunggang terbalik ckit..aku prasan tp mls nk btolkan..jiwa x bape nk stable nie...

No comments: