Sunday, March 29, 2009

Q and A session

Tagged dari Nad


Q:adakah anda rase anda HOT?

HOT??byk mksd nie..HOT ape nie??HOT and spicy kah?atau HOT yg ala2 mantap gitu? atau HOT panas nk marah org atas sbb2 tertentu...emm aku prefer yg last HOT la...aku ni jns x cpt HOT tp kalo aku dh HOT sorry to say la...nk pandang bayang ko pon aku x sudi ok..so, think twice b4 U ppl do something that can make my "temp" increase N increase....conclusion nye, jgn la wat org marah+bengang coz nnt x psl2 org tu HOT


Q: upload pic kegemaran korang dan nyatakan sebab





Aku suke pic nie sbb nmpk hubungan kasih sayang antara aku dan dia..ecewah..ayat nk power2...huhu..no la..just nk tunjukkan...kasih sayang kite x terbatas...no limit and no boundary..in short, boundless la..actually tu bkn adik aku (i'm youngest) dan bkn jgk anak buah aku...we are cousin...tema adalah kasih&sayang...pergh..siap bertema lg tu..haha...xley blah


Q: Bile kali terakhir makan pizza

uwaaaa..nape ade soklan camni??ade ke dlm syllabus nie?aish...sensitif btol kalo tanye psl mkn2 nie...emm dah lame...*muke x puas hati, mulut moncong*...last ek??last eid...last year...uwaaa..lame nye...raye kedua (oct 02, 08)..ye btol..aku sgtlah ingat tarikh itu..sbb ade sesuatu yg berlaku tanpa diduga...haha...malu..tanak citer...*sambil pale geleng2*


Q: Lagu terakhir yang anda dengar

terakhir ek?ala..sedang lor...xpe kan?UNGU- Aku Bukan Pilihan Hatimu...lagu yg penah wat aku "ujan"..haha..malu lg skali =p


Q: apakah yang akan anda wat selain selesaikan tag ini

tgh lyn sesuatu yg besh...


Q: Selain dgn nama sendiri, anda suka dipanggil dgn panggilan apa?

SAYANG...haha..jokes....suke org pgl kecik...sbb macam sgt dimanjekan....i love ppl who call me kecik or smallestSue also can la... =)


Q : TAG lagi 6org TANPA KEKESALAN.
Sila lakukan JIKA TAK akan dikenakan
tindakan mandatori

  1. Mr yORkE (p/s: kali nie sile wat tau)
  2. Engku Emila
  3. Lady Eena
  4. Miss Zaza (a.k.a Mrs Moon)
  5. Inarf
  6. Mr F
Q : Sape no 1 pada anda?

blogger yg agak tinggi tahap IQ dan EQ nye..plus with, dis guy agak sengal kalo dilihat pd cara penulisan beliau i mean his karya mmg sengal btol r...kalo aku tension, aku slalu gak la jenguk karya2 die then aku gelak sorang2 sambil geleng2 pale...big laugh*


Q: Org no 3 ada dgn sesiapa?

akak eena ek?emm die tanak ngan sape2 buat mase skrg..she just want to spend most of her time with only one...the one is....timbunan buku yg die kene go thru...aish..kdg tu sian gak la tgk die...tp adik xley nk tlg la akak..tlg tgk je la...hehe..sowie akak eena...p/s: jgn rase tertekan tau


Q :Kata sesuatu berkenaan org no 5

sesuatu..haha..no la..jokes..hi gurl...slmt berkenalan!!!


Q: Bagaimana pula dgn org no 4?

Mrs Moon??haha....byk ngat nk kate sesuatu kt dis Mrs Moon..tp xpe..tanak kate kt sni..coz too personal...kan miss zaza kan? =p


Q: Siapakah org no 2?

Engku Emila??die kwn skolah saye..die anak kwn kakak saye...kwn kakak saye tu mak die..mak die tu penah jd kwn saye jugak mase saye wat ROS kt SK Peng Nyireh, Besut, Trganu...how small this world rite??pusing2 tang tu gaks..hehe...one more..she's...tomorrow's doctor =)


Q: Pesanan kepada org no 6?

mak oi...pesanan kpd no. 6??aish..byk nau nk pesan kt no. 6 nie..camne nie...kang x muat lak..emm xpe la...next time la bg pesanan kt no. 6..hehe... 1 jerk la... amek syarat...p/s: sabau noo...x lame lg dpt la tu buah hati awk tu... =)




pen-off





4 comments:

amy emyla said...

ehhh...
awak kwn mak saye erk...
so i call u AUNTY SUE lew erk..
hahhahah
....alellelel
byk nyew tagged neh...9ti de ms ak bwat...tyme busan2

unwanted said...

ala...saudari...

tanak la...cam terase diri ini dh x remaje lg dah..haha..bereh2..x memakse pon..kalo free2 tu sile la wat..mengisi mase terluang..hehe

Rosie Rose said...

adoyai.... kena wat gak ke? ish ish ish

unwanted said...

kene2...hehe..hehe...

tp xderk r state bile due date kene "submit" mende alah nie..huhu...

kalo free2 tu, sile la...kalo free je pon, leh gak wat..ahaks...jokes