Sunday, March 29, 2009

One & Only


mak ayah aku yg tegas (ayah) dan suke bebel (mak)..opss cam x baik jerk ckp camtu tp xpe aku slalu jerk ckp "oloh mok ni, brehi la kecek banyok2 (bebel)"



abg long aku yg kureng memanjekan aku tp aku tau jerk die syg aku lebey...=p
kan long kan?? alah mane nye die nk support bkn die go thru pon blog aku yg comel ini..hihi



abg ngah aku yg giler ah sporting..kenapakah??haha mst la bersebabkan...tanak la gtau ape yg die sportingkan itu..emm tanpa die disisi, life aku kt luar drpd umah mak ayah aku (matrix & uni) ni akan huru hara ckit la...in short, abg ngah aku nie ala2 wonderpets la...yg nie br skrg start memanjekan aku..sejak2 duk luar drpd umah mak ayah



kak yah aku a.k.a aunty yg sgt mcm bank no. 2 aku..hehe...thanks 4 being a very2 caring sister 4 me...muahhhh...kalo korang tgk die tanpa mengenali diri die yg sebenar, confirm korang tanak tego pon..nmpk cam sombong r tp hati baek punya...budi mu x dpt kubalas...syg kak yah sgt2...tmbh ckit, kalo aku kt umah (time cuti) aku slalu manje2 kuceng ngan kak yah...ajak die kuar jenjalan...die "driver" aku plg besh..ckp jerk nk g mane...pasti tertunai la..tp start with.."oloh..ngado..ho cepak lah"jeng jeng dgn pantasnye aku bersiap..zassss..kuar...hihi...bahagie tol dpt sis cam nie...tp naseb r die dpt adek cam aku nie...huhu...tp best what dpt yg cam gini...x byk hal tp byk songeh jerk..ahaks..takpe, nnt adikmu ini akan cuba membahagiakan kak yah kesayangan semua org ini...be strong my beloved sis



abe Yie aku yg sgt mengambil berat psl akademik aku..FYI, mse aku dpt result SPM dulu2 tu...aku x nanges at 1st...pas calling2 ngan die...aku dgr perubahan nada dan voice my bro yg ini..die sgt menaruh harapan tinggi kt aku..tp aku gagal utk merealisasikan impian dan harapannye itu..='( aku tau ape yg die rase pd mase tu..then aku dh xley tahan...kami same2**...aku sgt menyesal coz dh wat my fam sedih psl mende alah tu tp dh xley nk patah balik dh mase tu..life goes on...yg ini sgt memanjekan aku..sejak dr kecik lagi sampai la skrg...ni la person yg bertanggungjwb menambah nilai kedit aku every month...=)



tadaa kakak aku yg last....ira...dulu mse kecik2 pgl kak ra tp skrg x dah..hihi..pgl che La same cam anak buah aku pgl kt die...die sgt open...open-ended kot..haha..apekah??no la..jokes...dulu kitorg musuh tp skrg dh jd rakan kongsi dh...rakan kongsi ape ek??haha...rakan kongsi bilik jerk..kwang3x...huhu..Ms Viva 4ever nie...

psst nie la family ku yg xderk la besau ngat pon... 1+1--> 3+3 je pon.... just nice =)

2 comments:

Mr F said...

hoho..abg ngah ek??hihi

unwanted said...

ha ha ha
jgn ngade2...shhhh


ai sekes karang..nak??